söndag 13 januari 2008

Julgran, silvrig med en impotent stjärna!



Den Ulletska julgranen med liten inblandning av liten Pytte som hängt om vissa saker i granen. *morrar diskret* Mitt andra namn är Hitler, julgrans-Hitler. Allt måste matcha nämligen och i år blev det helt och hållet en rejäl raid på alla affärer med julgranspynt. Detta är resultatet. Ser ni dom silvriga fabergé-liknande äggen någonstans mitt i granen, dom hittade jag hos Rusta av alla ställen. Blomsterlandet hade stora burkar i plast med blanka och matta vita kulor för halva priset, de vita glas(?)dropparna är från samma ställe. Fjärderfä't i mitten kommer från Åhléns som den vita julgranen nånstans där i mitten också. Tyvärr visade sig stjärnan i toppen vara impotent, och först efter att vi vikt, tryckt, puttat, lagt emot, fick vi den på halv stång, bättre blev det helt enkelt inte. Nästa toppstjärna jag köper ska vara garanterat potent för att finna mig som köpare!

Inga kommentarer: