onsdag 7 november 2007

Änglalikt

Nere på undervåningen har vi en liten toalett som vi kallar "lilltoan", den har jag försökt skapa en engelsk pubkänsla i. Ni vet, en sådan där liten, intensivt romantisk sak med gamla oljetryck, emaljskyltar m.m? Härinne hänger en hel del änglar och inte minst en av min fars medaljer,
bl. a den han fick när han fick FN:s fredspris för sina insatser i Kongokrisen tror jag det var. (Dag Hammarskjöld var väl med på ett hörn där också. *Skrattar*)
Denna ängel fick jag av en av mina bästa vänner, vi har varit tillsammans i över trettio år och tyvärr bor vi inte på samma ort utan träffas bara någon gång om år, men varje gång får jag en ängel av henne. Underbar!
På min födelsedag fick jag denna underbara donna! Hon har små, små vingar på baksidan och hon är härligt frodigt underbar! Hon kommer från SIA och är en av mina änglafavoriter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara änglar du har :)