onsdag 17 december 2008

Snälla tomten!

Jag har varit en snäll flicka, nästan hela tiden faktiskt och nu önskar jag mig en liten lampa? En liten söt eller rättare sagt vacker lampa från Markslöjd. Kan jag inte få den? Snälla? När du ändå håller på, så vill jag ha denna tomte också, jag kan tänka mig en snögubbe eller en julgran, vilket som, men det skulle vara roligt att ha den här som julpynt i framtiden. Snälla tomten, jag lovar att ställa ut mer gröt och mer julöl till dig om du ger mig den här..

Den här lampan gav jag stora sonens flickvän i julklapp och då hon inte kunde hålla sig från att öppna den, vet jag nu att hon blev jätteglad. Tänk så glad jag skulle bli för en liten lampa då?
Årets första frökatalog är beställd. Nu väntar Impecta på mig! Mer frön till folket och snart är första sådden ett faktum!

Inga kommentarer: