torsdag 28 februari 2008

Bajspåsen anmäler sig!


Jag är hatad, jag är hemsk, jag är dum i huvudet, elak och i allmänhet bara helt värdelös. Jaaaadå, jag är det, för det har jag fått höra av sanningssägare här i familjen. Jag är en skitusel förälder också som bråkar med min make. Det har jag också fått höra.
Det har varit en underbar dag för masochister idag.
Vaknade, inte fullt så tidigt idag, tack för det högre makter, och när Plorp var ivägskickad mot skolan, bajsade Pytten ned sig två gånger och det var dags för VAB för maken.
Vilket inte var populärt.
Inte poppis alls.
Det blev ett jävla liv och bråk och massa dumheter sagda tills livet lugnade ned sig efter några timmar. Tonårstoken for till skolan.
Sedan har dagen varit bajs, kräks, torka spya, duscha Pyttar, laga mat, torka golv etc. Tonårstoken kommer hem, inte så glad för han kan inte ta hem kompisar när det är magsjuka i huset och han ombedes ytterligare en gång (efter cirkus hundra de senaste tre veckorna) att göra sina sysslor och stora hjärtsnörpet slår till.

En fullkomlig urladdning, jag är skit och vi är dumma i huvudet och ja, fan och hans moster. Det finns inte mycket vi inte är kan jag säga.
Ena skiter ur sig stress för att han inte kan jobba som han ska och den andra för att han har hormoner i sinne och den privata skitpåsen tar emot och tar emot. *gosar in mig i all dynga jag fått ta emot under dagens lopp och riktigt myyyyyyser* *not*
Så den här bajspåsen med jättebajslådan, ska ta sin stora stjärt, leta efter någonstans att rymma till. Gärna varmt, lite att göra och massor att dricka, omgivningen kan också få vara vacker. Tips?

6 kommentarer:

Anonym sa...

(((((((((kramar))))))))))

Tänk om du bodde lite närmare - då skulle du & ja gå ut och dela på en flaska vin, äta nå't gott & snacka skit hela kvällen!

Ullet sa...

Vill du verkligen vara med en bajspåse? ;-) Ja jag tror vi skulle ha skitskoj, verkligen. *ler stort* Följer du med till den öde ön o myser lite? Utan barn o respektive? *vill* ;-)

Anonym sa...

Oj, det låter inte alldeles najs, snarare bajs... Ooops, sorry, kunde inte låta bli att rimma ;-)

Små barn, små problem har jag hört. Större barn, oöverskådliga problem?

Nåja. Mina är inne i var sin söt period så jag passar på att njuta.

Styrkekram!

Anonym sa...

Hej!

Jag hoppas att ni får ett fint sportlov i fjällen, det lät trevligt.
Ha en fin helg.
Kram Bodil.

Anonym sa...

Jag har ett tips! Min gäststuga står alldeles tom. Den är inte så varm just nu, men där finns ett jättefint element :D. Eller om du vill kan du istället få ta över mitt sovrum i några nätter, där finns en alldeles wunderbar täljstenskamin som gör att det blir alldeles sådär bomullsvarmt.
Omgivningen är vacker! *lovar*

Anonym sa...

Och ja, jag har vin! Plenty of it!