lördag 4 juli 2009

Personlighetstest någon?

(Nej, grisen har inte kissat.. ;))

Själv fick jag detta resultat:
"Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare."

Allt stämmer ju så långt som till tystlåten. Det är väl inte direkt jag det då kanske. Även känd som norrlänningen som pratade. *skrattar gott* Men då jag är förskollärare och även jobbat inom kyrkan kan det ju finnas en del sanning i det hela. Eller? Vill ni testa finns testet här.

2 kommentarer:

loppran sa...

Jag behöver inte göra den där testen, jag väljer samma resultat som du Ullet för jag kände också igen mig i mycket (även om det där med tystlåten kanske är att ta i, ja. ;)).

Mamman på väg sa...

Jag också, precis samma!! å vilken tur... Och inte är jag tystlåten heller.