måndag 17 mars 2008

Nya trenden inom bloggandet, reklam! Unga bloggare lever på sina bloggar.

Unga tjejer skriver om mode, de får betalt för att nämna firmanamn och tjänar grova stålar på det. När ska det bli lönsamt att skriva om oss, medelålders, lönnfeta, sönderstressade gamlingar to-be?


Bikini-wear, en bikini som döljer allt utom rynkorna på magen och dom hängande brösten som accentueras fint av den medföljande kedjan som är istället för behån!


Den hippa allt-i-ett-klänningen som gör dej varken smal eller vacker, utan ett "det" som fint smälter in i dekoren och inredningen, gör att du kan äta exakt vad du vill utan att det syns på dej!


För oss som har lite ålderskriser kan jag blogga om kläder som känns bra -86 men som nu skulle ses som obskyra och fula. Jag kan också nämna att magvisande tröjor inte är lämpade när man fött tre barn, ett snitt och några extra kilon för mycket.


När jag ska jag få pay-off? Jag kan skriva om medelålders klädkriser och tjocka magar, hängande bröst och jag kan göra det varje dag! Jag lovar kära klädproducent. Vi är många härute i kalluften som inte kan ha modekläder som tjugoåringar kan, även vi läser bloggar. Kanske ni kan läsa mig så kan jag tipsa om fina kläder, blir jag rik då? *ler stort* Over and out from the Middleaged chrisis Ullet, fet, ful och en gång vacker, säger hennes mamma i alla fall.

1 kommentar:

Hannis sa...

Först, vilket pucko som yttrade sig så om MS!!Jag blir mållös!

Sen:Herregud rent ut sagt vad jag skrattar åt ditt åldersinlägg!!
Vilken underbar humor!!
Var och skulle köpa jeans häromdagen och tjejen(20 någonting)
räcker fram ett par som var låga i midjan och tajta.
Det är ju bara det att min midja har flyttat sig dom sista tio åren och baken likaså...
Skrattade högt för mig själv i provhytten och köpte en t-shirt i stället=))
Ha en fin vecka!!