måndag 28 april 2008

Två som gissade rätt på min omröstning,

men då ingen av dom lämnat någon kommentar :-( kan jag heller inte utse någon vinnare.

Klämma en annan kvinna på brösten har jag aldrig gjort och hade inte tänkt börja med det heller. *flinar*
Porrtidning, ja, det har min tonåring fått för jag tycker det är bättre han vet vad det rör sig om än att smussla med det inför mig.
Pinka i buskaget framför dåvarande polisstationen i Umeå, japp, det har jag gjort. Klätt av en skyltdocka, ja, det har jag också gjort, fråga min syster hur glad hon blev då? *flinar skadeglatt*

8 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Ja, åtminstone jag kunde inte hitta VAR man skulle kommentera så det blev rätt naturligt för min del att inte lämna nån kommentar. Nu gissade jag fel ialla fall så det är lugnt men som sagt, jag hittade aldrig var man skulle kommentera så då lät jag bli. :)

Anonym sa...

Jag har inte ens hittat nå'n omröstning!
(Och f'resten är det stört omöjligt att kommentera via Open ID, jag vet inte hur många gånger jag försökt & kommentarerna bara försvunnit...)

Anonym sa...

Ooo.... och jag som gissade jajjemännsann på allihop!
Det enda alternativet av alla de där.. som jag aldrig gjort är nog att klä av en skyltdocka... jag har lixom aldrig fått tillfälle än.
Men det kommer väl! ja.. så har jag nog inte heller pinkat utanför just den polisstationen.

Ullet sa...

JAg är förvånad Lotta, du om någon trodde jag hade kissat framför polisstationen. ;-)

Grindelunda sa...

Hoppas ni haft en skön Valborg och 1:a maj.
Härligt att läsa om dina "bus". Sen ska du inte ha noja över att fylla 40. Jag har nyss fyllt 45 och vi 40-taggare har mycket kvar att ge ;)

Kram från Gilla.

Gårdsromantik sa...

Hjälp här outar vi vilt? ;-)
Härligt!
Visst är de vackra gardinerna - priset 129:- tycker jag var bra också!

Kram Maud

Anonym sa...

Det har jag darling! Bara inte just den polisstationen!
Hoppas jag iaf... dåligt hembränt kan man ju bli lite "glömsk" av! =)

Anonym sa...

Kommer du på kalaset vännen?
=)
Fjäääääääsk!!! *ormar runt dina fötter och erbjuder obcena mängder dykan, öl och kli på ryggen*