lördag 17 maj 2008

Ullets önskelista del 1

Då flera släktingar och vänner läser bloggen och undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent, tänkte jag illustrera mina önskemål här i bloggen. Bra va?



Cardiocrinum giganteum, behöver jag säga mer? Vackrare finns inte men den är jättesvår att övervintra i Sverige överhuvudtaget, så skippa den men jag vill hemskt gärna ha en sån. Men då måste den överleva, är det någon som vågar ge mig en sån försäkran?


Örhängen i form av spadar!

Örhängen i form av vattenkannor, finns på Classicum, under webbshop och övrigt. Jättebra tips för den som vill ge nåt lite extra kul!



Har ju inga statyer i min trädgård och jag är ju egentligen inte ens för sånt, men den här tycker jag om. Fråga mig inte varför, kanske strunta i den också för jag kommer nog inte älska den resten av livet i o f s. *stryker över med stora tuschpennan*


Runda Rumpor finns dessa härliga tanter gjorda i betong, menade för utomhusbruk. Hur härlig är inte dom här?

Inga kommentarer: