tisdag 10 juni 2008

Det skiter sig, det skiter sig...

Okej, maken bortrest tre dagar i den stressigaste veckan det här decenniet, okej, det kan jag leva med. Assistenten ringer sig sjuk idag, kanske kan leva med det också. Städfirman jag tänkte leja för att storstäda huset innan kalaset är fullbokad denna vecka så jag får vackert städa alldeles själv, det kan jag leva med också. Jag kan leva med att jag blir av med min terapitid idag för att jag är ensamstående gräsänka eller nåt sånt och att jag är fet, ful och gammal är nåt jag lever med hela tiden men jag blir alldeles tokig av att allt detta händer samtidigt! Det kan jag inte leva med! Sen har nån snott bilen också, den står inte kvar på stora parkeringen längre.

Ajuste, jag har tagit den därifrån för att parkera den på uppfarten. Kom inte ihåg. I övrigt en rätt regnig dag och ingen tårta eller lakrits i sikte. *deppar ihop eller åker på kiosken och inhandlar lite knark till en sockerabstinent*

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

jösses, allt ska då ske på en gång,va?
Den där jäkla Murphy som härjar fritt....

*kraaaaaaaam*