måndag 16 juni 2008

Tack vänner och släktingar för mitt fantastiska 40-årsfirande!

Jag kan och kunde inte vara mer nöjd med min fest och med alla fina presenter jag fått! Ni förgyllde verkligen festen med er närvaro och kul att så många kunde komma! Jag är rätt trött ska ni veta, kroppen är som en klump (ja, en annan sorts klump än den vanliga klumpen *asg*) och veckan ska gå åt till rekreation hade jag tänkt mig.
Provade den vackra vattenspridaren igår (man kan köra vattenspridare i småregn också, det bevisade jag igår minsann) och den är väldigt vacker. Folk kommer att undra vad det är jag har för något på gården. *glad* Popcornsmaskinen är invigd, den tredje *hostar diskret* i ordningen. Vi får hoppas den här håller en stund.. :-)

Hoppas ni kom er hem hela och oskadda, att ni fick äta er mätta och att ni hade lika trevligt som jag, även om jag spelade ukulele för er. Nu ska jag träna ordentligt så nästa gång vi ses ska jag spela Lille Katt på ukulele för er. Vad sa ni? Hade ni mycket att göra framöver? Skulle ni inte kunna komma på väldigt länge sa ni? Men varför då? *blinkar och håller kärt i min babyrosa ukulele*
Änglagrisen står och vädrar i morgonluften, mitt armband är på och jag ska försöka finna en vacker kedja till mitt medeltida halssmycke, fatet ska stå i köket och den rosa champagnen är uppdrucken, pengarna jag fick ska snart upphandlas i form av rosor på Plantagen i Umeå. Syrran, jag tror vi träffs nästa vecka va? *blinkar*

I kväll kommer Plorp hem och han är efterlängtad! Mycket!
Tack älsklingar för att ni kom och för att ni är ni, jag älskar er väldigt mycket! Mycket!

Inga kommentarer: