söndag 29 juni 2008

Jag gillar RIX Morron Zoo!

Min absoluta favorit är Titti, det måste ju erkännas! Hon verkar både pryd och tillsnörpt ibland men sen glimtar hon till och jag är övertygad om att hon är en skärpt tjej i sina bästa år och med sin bitande mun *grr* och snygga intellekt, måste hon vara min favorit helt enkelt. Satt i bilen en gång och lyssnade på när dom spelade upp ett gammalt klipp från ett program, det handlade om bröllop. Jag var tvungen att stanna bilen efter vägkanten för jag såg inte att köra vidare. Det var bröllopet som Gud glömde helt enkelt, bruden var askalas och hennes sida släkten var inte särskilt nyktra dom heller och man får hoppas de levde happily ever after trots allt. Gå in på den här länken, sök efter datumet 2007-06-28 och få dig ett skratt att förlänga antingen käften eller livet med, det är hysteriskt roligt!

Titti(vars bild kommer från den länk som finns i hennes namn)
de intelligenta och sansade människornas röst i etern!

1 kommentar:

-Maria N- sa...

Jag gillar också Titti, och fattar inte varför det skälls så vansinnigt på henne. När inte hon är där är programmet ganska platt.