måndag 27 oktober 2008

En ny parfym i som ägodel..


Tillbringade helgen i Stockholm som sagt var. Maken är engagerad i dom lokala Företagarna och de hade anordnat den årliga resan till Stockholm på ett utmärkt sätt. Måste säga att allt var över förväntan helt klart.
Om man är en trött och på nästan alla sätt utbränd och vidbränd småbarnsmamma vars ordförråd sinat till: Nej, Kanske, Sluta, Nu ska vi äta och Vem åker till sjukhuset? är en helg med goda vänner (ja, dom har blivit det med tiden), träffa en Aff-kompis och äta god mat, se på musikal, mer än en lisa för själen, den är ett måste och en uppenbarelse av sällan skådat slag. Mer sånt åt Ullet!

Vid nåt tillfälle läste jag en enkät på samma föräldrasajt och någon talade om sin parfym Clean cotton. Jag blev nyfiken men maken är astmatiker så parfymen har jag fått lägga på hyllan. Hittade Clean hos Åhlens City och blev fullkomligt såld. (Kanske det är billigare och lika bra att ta några droppa sköljmedel på fingret och peta bakom örat, vad vet jag? :D) Maken följde med och luktade, han tyckte den här luktade godast och det tyckte jag med, så den följde med mig hem. Inte fullt helt gratis var den men jag är mer än lycklig! Äntligen en parfym jag kan använda. Hoppas bara få tillräckligt många tillfällen för det framöver. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men hörru! Var du här i sta'n utan att berätta det?!
Stryk skulle du ha!

Men det är klart, vem bryr sig om en liten Ninni när det finns så mycket annat att göra här nere... :(

*sniff*

;)

Anonym sa...

Ja, fan, stryk skulle du ha. *muttrar* Och när det är mitt parfymtips du snott dessutom. Jag ska fasen ha provision från Estée Lauder snart, så många nya kunder de fått via mig... *muttrar igen*

Ullet sa...

Usch då, hot om ren fysisk vedergällning. ;) :D Jag har ju bara sprungit omkring ju. När jag kommer ned alldeles själv Ninni o ME, då hör jag av mig, det ska väl bli bra det med. ME, jag är dig evigt tacksam för parfymtipset, jag har aldrig varit så nöjd någon ggr!

Dammråttan sa...

Låter som en perfekt helg. Trots att jag bor i stort sett i Stockholm, så är jag aldrig inne i stan och än mindre att jag går på musikal, eller shoppar parfymer. Fast nu har jag ju fått presentkort på butiker, som bara finns inne i stan, så jag måste väl skärpa till mig snart och gå på shoppingtur i den stora staden.

Anonym sa...

Tillfälle att använda - det är det jämnt (nästan). Livet är inte alltid en fest, men parfym piggar upp.