onsdag 15 oktober 2008

Och nu till lite inredning!

Det har varit alldeles för lite inredning på den här bloggen på sistone, ja, t o m sedan den startade, det tar jag igen just nu. Har världens fulaste säng alla kategorier. Den är syrabetsad, repig efter oräkneliga flyttar och så där vansinnigt tråkig att när man ser den är inte lusten att hoppa hejsan i sänghalmen det man tänker på utan på att just sova och kanske låta bli att tända en lampa därinne. Hittade lite sängar jag kunde ta emot utan att det gjorde ont när jag surfade runt. Hoppas ni njuter av dom precis som jag gör..




Den här hittade jag på www.whitefurnitures.com, design från A.America. Känns som något från en sagobok, Harry Potter eller Mary Poppins, det tilltalar mig. Skulle vara kul att äga nåt som inte är så vanligt här i Sverige men Norrland är väl inte direkt inredningens Mekka.




Den här är från samma ställe, A.America och är mest bara svulstigt tjusig men varför ska sängen vara enkel? För att vi ska hålla oss inom ramen för moral, etik och sunt leverne? Fram med tagelmadrasserna vänner... Nej, sängen ska vara sensuell, rolig, härlig och inbjudande att ha kul i. ;)
Den här var bara härligt romantisk, egentligen lite för mycket men jag gillar skålformen på gaveln vid fotändan. Härlig! Den här kommer också från www.whitefurniture.com och designen är från: Stanely bedrooms. En dröm att sova i hoppas jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den första var söt, mitten var galet svulstig och den vita skulle passa PERFEKT hemma hos oss. Men jag vill fasen inte veta vad den skulle kosta inklusive frakt...

Diverselådan! sa...

Åh va bra att du är tillbaka efter ditt lilla avbrott. Har saknat dig. F ö så lägger jag min röst på den undre sängen. Där skulle man kunna ligga och morna sig länge.
Kram!

Anonym sa...

Tjusiga saker! Min favorit var den första. Min drömsäng är en himmelsäng med trästolpar, skira förhängen och ingen gavel i fotändan. Alltså precis motsatsen till den sängen jag har nu :D
Kram!