lördag 8 november 2008

-Me:S- utmaning

Ska skriva sju allmängiltiga och knäppa saker om mig själv. Nåja, då börjar jag:

* Jag plockar gärna upp saker med mina fötter. Mindre jobbigt än att böja sig ned..

* Avskyr att ha något på fötterna, tar ofta och gärna av mig sockarna, vid familjesammankomster ser våra äkta hälfter hur jag, mamma och syrran sitter vid köksbordet och alla tre har en hög med sockar under våra stolar.

* Är livrädd för spindlar, krokodiler och otäcka insekter med sugsnablar!

* Hade en vaktfisk, guldfisk, med namnet Balder. På mitt studentrum fanns en handmålad skylt med "Varning för Balder"!

* Har skrivit grunden till en musikal och uppträtt i den samma med solosång.

* Min matematiska förmåga är usel medan min språkliga desto bättre. Är en sucker för att läsa saker segnälkab.

* Har ingen tävlingsådra alls vilket gör mig helt otroligt trist att spela spel med. :) Om man inte är en femtioårig karl som skäller på min lillasyster för att hon vinner i Pictionary och ritar för bra! :D

Utmanar: Ninnibeth, Maatkare, Jikå, Julia och Grindelunda

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

jag plockar också upp saker med fötterna. Maken kallar mig "freak" men jag tror han bara är avis för att jag är vigare än honom. :)

Anonym sa...

Redan färdigt!!! :D Jag gillar inte heller att ha sockar på mig, mycket skönare att vara barfota (eller barfötter som Sanna säger) eller ha tofflor!
Kram!