fredag 14 november 2008

Nattens dröm:

Jag drömmer så mycket på nätterna, långa, absurda drömmar och när jag vaknar är jag totalt utpumpad. Nattens huvudrollsinnehavare är ett för mig känt nick på en community jag är inne på, hon XX:as här. :)

"
Jag är skitsur på XX.Först träffs vi i Palma de Mallorca när jag är där med min familj, sen får hon mig hem på efterfest med sin familj, jag vaknar upp i hennes o Mel Gibsons dubbelsäng som visar sig vara en husbåt/pråm med holländare på! Mel Gibson är dessutom 70 år gammal och sminkad som fotomodell på 80-talet! Jag blir lite lätt upprörd när jag då inser att vi är ute på rafting i holländska kanaler och kör racing med husbåten! Jag har bara trosor o en t-sthirt o långkalsonger på mig o människan, XX alltså, vägrar låna mig en mobiltelefon så att jag kan meddela att jag inte är försvunnen!
Sen, till råga på allt, måste jag trängas med alla andra holländare på båten i en naken kö för att ha den veckoliga kallvattentvagningen som alla holländare gör tillsammans i ett stort duschrum. Det var bara att vänja sig sa XX! Det visar sig att pråmen lagt ut under natten o jag är i Holland, min familj kvar på Mallorca.

Lägger in mina kläder i ett plåtskåp för att tvätta mig enlig Mel Gibson/XX-stuket o sen hittar jag bara t-sthirten! Måste ut i Nederländerna (för helt plötsligt är kanalen slut o jag ska färdas till fots.) i bara t-shirt o utan underkläder! Nåja, jag hittar en barngrupp från dagis som springer efter ett zoo som hade gatuuppvisning, o där gömmer jag mig bakom en hårig dvärgelefant men jag får inte följa med in.

Två gamla klasskompisar träffar jag vid kanalövergången men dom är helt puckade (då har XX o Mel Gibson redan tagit sina ungar, som btw bara lekte med handgjorda träleksaker från märkesfirma!, och åkt vidare med sin pråm!) o vägrar låna mig varken mobil el pengar till att ringa för.
Då blir jag jättearg o slår en bitchslap i varje ansikte, sen vaknar jag upp o inser att Plorp för första gången typ i sitt liv sovit till kl 7, han ska med skolskjutsen fem över, det är lite bråttom nu!"

Måste vila nu för att orka sova i natt igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...och jag som tyckte jag hade en skum dröm där jag råkade stänka hett tevatten på min gamla klasskompis Ronny från grundskolan, fast han var ett barn i drömmen då. Inser att jag är helt besegrad av dina drömmar;).

messan sa...

Drömmar är roliga och ibland läskiga!

Jag har en utmaning till dig på min blogg jagochminms@blogspot.com
Om vill allså.....

Dammråttan sa...

O shut! Förstår att du är slut! Men vilken film det skulle bli ;)