fredag 7 november 2008

Titta vad jag hittade!!

Jag erkänner, jag är julnörd! Jag har julpumlor (för det heter pumlor naturligtvis!) som borde slängas men som sparas bara för att dom finns, jag är fullkomligt julsentimental på det där äckliga viset. (Känns som att erkänna att man petar näsan och äter snorkråkor typ..) När det närmar sig jul surfar jag runt och hittar dessa julpumlor, bara att äta upp med ögonen. Sverige? Tror inte det, de fanns med ett undantag, på denna adress: Carrollgardens



Lilla tekannan, hur bedårande får man vara på en skala?


Julpumla med julros, jag vill verkligen ha dom här, också ska jag väl tillägga.


Samlar man på änglar är denna en given favorit..

Den här gick direkt till mitt hjärta då jag saknar min morfar så mycket stundtals.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh så fina! kram

Anonym sa...

Tekannan var underbar och änglapumlan var också fin. Har du sett Rustas galna pumlor i år? Tror du kommer gilla dem!

Jag har utmanat dig på min blogg!

messan sa...

Jätteunderbara kulor.